- Hot cereal may have made you cringe as a kid, but these days there are many tasty low-fat varieties available. You'll probably find most taste better made with fat-free or low-fat milk as opposed to water. Add fruit or reduced calorie syrup to give it that extra zing. Hot cereal is perfect for winter mornings and will probably keep you feeling full a little longer than cold cereal.
- Eggs are a great protein-rich breakfast, and contrary to popular belief, they are not diet-disaster ... their neighbors on your plate are (Banish bacon and say sayonara to sausage!).
Eggs are healthiest when poached or boiled. Eggs are nutrient-rich with vitamins like B and K as well as folic acid, which is especially important to women's health.
Concerned about heart health? A Harvard study published in the Journal of the American Medical Association in 1999 showed that eating an egg a day did not raise heart attack risk in the long-run.
Our visitors have also shared some great suggestions: - "I make my own whole meal bread, just so I know what is in it. For breakfast, I have 2 slices toasted with sardines on top. This is not only good for you, but it sustains me all the morning." - Cher
- "One of my favorite breakfast treats is a Baker's Vegan Cookie with an apple. I usually eat half when I get to the office and the other half with an apple later. It fills me up and is delicious, low-fat, and fairly low calorie. - Michael
- "My nutritionist, who is also a certified diabetes educator, has suggested cereal bars like Cinnamon Toast Crunch and Honey Nut Cheerios. She told me that the cream inside is made from real milk and will give you the carbs, protein and calcium diabetics (and dieters) need." - Beth
- "I find that eating some types of cereals (Grape Nuts, Kashi GoLean, etc.) with cottage cheese instead of milk or yogurt really makes a difference. That little bit of protein gets me through a very busy morning whereas just milk or yogurt does not." - Trudi
exercitiu de pastrare a multor amintiri, idei, pareri si sfaturi legate de practicarea inotului, toate spre a putea fi fructificate de cei interesati
Wednesday, June 4, 2014
Descrierea cerintelor postului de antrenor secund, ajutor in cadrul unui club de inot
03 iunie 2014
Descrierea cerintelor postului de antrenor secund, ajutor in cadrul unui club de inot
Îndatoririle și responsabilitățile unui antrenor secund / ajutor includ , următoarele funcții , care nu sunt enumerate în ordine speciala ca importanță sau semnificație si nu sunt limitate.....:
1 . Selectioneaza si initiaza viitori sportivi pentru includerea lor intr-un mediul exigent de lucru.
Îndatoririle și responsabilitățile unui antrenor secund / ajutor includ , următoarele funcții , care nu sunt enumerate în ordine speciala ca importanță sau semnificație si nu sunt limitate.....:
1 . Selectioneaza si initiaza viitori sportivi pentru includerea lor intr-un mediul exigent de lucru.
2 . Asista si ajuta antrenorul in organizarea si punerea în
aplicare practică a programului grupelor constituite .
3 . Tine legatura permanent cu forurile conducatoare ale
activitatii pentru a impune regulile și
regulamentele din domeniu .
4 . Asistă antrenorul, echipa cu aranjamentele si formele, actele de călătorie,
inclusiv cazare si masa .
5 . Coordoneaza
managementul pentru toata
activitatea grupei unde este angajat.
6 . Asista antrenorul la pregătirea și punerea în aplicare a
programelor de antrenament [ înot rezistență specifică și programul condiționat de lucru pe uscat] .
7 . Sustine, sprijina programele de instruire, personalizeaza, individualizeaza
activitatea sportivilor.
8 . Trebuie sa fie un bun demonstrant al tuturor miscarilor,
exercitiilor executate de sportivi si sa aiba abilitatea de-ai motiva pentru
activitatea de performanta .
9 . Este cel care organizeaza ’intreruperile dirijate’ [la 3
sau 6 luni] pentru a aduce noi grupe de incepatori in cadrul cerintei de selectie permanenta .
10 . Participă la planificarea activitatii și la întâlniri vis-a-vis de programul de înot .
11 . Coopereaza cu toti
antrenorii și personalul administrativ din cadrul programului de activitate .
12 . Respecta responsabilitățile administrative {taxele,
abonamente, premieri} care vor fi alocate de către antrenorul șef.
El poate fi atestat si angajat daca:
1 . Are o diplomă de licență într-un domeniu sau echivalentul necesar unui instructor de inot .
2 . Experienta de înot ca antrenor, instructor, la nivel de club .
3 . Cunoașterea tuturor normelor emise de forurile conducatoare a activitatii de înot .
4 . Trebuie să fie capabil să demonstreze abilitati evidente de socializare [exclus vedetismul si comportarea neloaiala]
1 . Are o diplomă de licență într-un domeniu sau echivalentul necesar unui instructor de inot .
2 . Experienta de înot ca antrenor, instructor, la nivel de club .
3 . Cunoașterea tuturor normelor emise de forurile conducatoare a activitatii de înot .
4 . Trebuie să fie capabil să demonstreze abilitati evidente de socializare [exclus vedetismul si comportarea neloaiala]
5 . Are abilitatea de
a selectiona usor pe cei apti pentru practicare inotului sportiv.
6. Posedă o personalitate
puternică si abilități de comunicare și de management
organizatoric, spre a deveni un model pentru sportivi .
7 . Trebuie să demonstreze ca stie sa comunice in situatii
dificile , sa aibe abilități de bun organizator capabil de a lucra în mod eficient cu
personalul administratic si cu
birocratia specifica activitatii.
8 . Sa rezulte cert ca poate vorbi, comunica, eficient în limba romana , atât oral cât și în scris , inclusiv capacitatea de a intelege si respecta instrucțiunile referitoare la probleme de sport într-un cadru dat de activitatea de antrenorat .
9 . Abilitatea de a executa activități fizice, punctuale, necesare îndeplinirii funcțiilor principale ale postului oferit.
10 . Cunoașterea și abilitatea de a folosi calculatoarele și o varietate de aplicații software IT.
11 . Abilitatea de a interacționa eficient cu o mare varietate de oameni într-un mod care portretizeaza pozitiv clubul, echipa și programele sale .
12 . Abilitatea de a lucra independent, precum și să poata stabili și să mențină relații armonioase cu alte categorii de personal , parintii-familiile sportivilor si cu sportivii insasi .
8 . Sa rezulte cert ca poate vorbi, comunica, eficient în limba romana , atât oral cât și în scris , inclusiv capacitatea de a intelege si respecta instrucțiunile referitoare la probleme de sport într-un cadru dat de activitatea de antrenorat .
9 . Abilitatea de a executa activități fizice, punctuale, necesare îndeplinirii funcțiilor principale ale postului oferit.
10 . Cunoașterea și abilitatea de a folosi calculatoarele și o varietate de aplicații software IT.
11 . Abilitatea de a interacționa eficient cu o mare varietate de oameni într-un mod care portretizeaza pozitiv clubul, echipa și programele sale .
12 . Abilitatea de a lucra independent, precum și să poata stabili și să mențină relații armonioase cu alte categorii de personal , parintii-familiile sportivilor si cu sportivii insasi .
===========
Acest material poate servi la organizarea de catre Comisiile locale sau de federatie, cluburi, a unor norme si cursuri de calificare, care sa stimuleze activitatea de perspectiva....
Subscribe to:
Posts (Atom)