Monday, February 6, 2012

Ds. Aparate intr-o epoca fara... aparate !


........ PM Emil Boc si-a depus mandatul....., este un gest plin de demnitate facut de un om onest, perseverent si greu de clintit in misiunea asumata; pacat, se arata iarasi ca poporul este suveran pe nefericirea sa perpetua, Dumnezeu sa ne ajute.
Eu il salut pe Dl. Emil Boc, un om adevarat ....!!!

Revenind la 'oile' noastre - in acea perioada [1983] nu aveam acces la aparatele produse in westul-europei [kinetique banch] si, ca printr-o minune, am cunosct un inventator sportiv - ing. Constatin Obreja, implicat in realizarea in tara a unui simulator pentru catotaj academic; l-am convins ca 2 asemenea aparate, calibrate la nivelul de forta aplicata in apa de un inotator, nu de o vasla...,pot reprezenta aparatul ideal pt noi..., si asa a aparut 'Sport-Sim 101', realizat la atelierele Centrului de Cercetari EFS sub conducera unui grup devotat[Pierre de Hillerin, Vladimir Schor, C. Obreja, V. Mociani s.a]

Odata aparatul proiectat am solicitat sectiei economice a CNEFS [eram inca antrenor federal...] sa subventioneze realizarea acestui aparat; spre surpriza mea 'financiarul' sportului mi-a acordat triplu sumei solicitate = pentru 100 de aparate Sport-Sim101; ele au fost realizate stralucit de CCEFS si astfel fiecare centru de inot din tara a fost dotat cu asemenea aparate.... dar, stupoare - din cele 100 de bucati, raspandite in toata tara, doar UNUL singur (!!!) a fost remarcat de antrenori - era cel de la bazinul Lia Manoliu, aparat care a functionat multi ani si nu stiu daca nu mai este si azi functional...?

Vis-a-vis de recenta demisie a premierului.... vreau sa ma credeti ca mie mi se confirma, inca odata, senzatia de 'deja-vue'.. asa suntem noi.... vai noua !





















No comments: