Tuesday, February 14, 2012

"Buna dimineatza..."

On Tue, 2/14/12, vtaranu <vtaranu@laposte.net> wrote:

Date: Tuesday, February 14, 2012, 10:14 AM



>

Buna dimineata !! Gun aydin....

Ma gandeam la tine ... sana dusuniyor....

Te-ai trezit?! uyandi ?

Nu te grabi....Viata-i lunga....Incepe ziua...relaxandu-te...
> Vezi ce bine e?! Gecmis oglusun

Eu sunt prezenta la emisiunea: "Buna dimineata..."..
>
> Ma plimb "libera"...prin mail-ul tau...pentru a-ti insenina dimineata...
>
Daca nu ti-ai facut gimnastica de dimineata....eu te ajut sa te inviorezi
>
>

>
> Dupa gimnastica....hai sa ne jucam....
>
>

>
>
Dar daca ai obosit...e indicat ...un masaj....
>
>
>
> Dar vezi cine ti-l face


> Si mai ales..... cu mare atentie...ca poate te gadili ...
>
>
>
> Si acum gata....distractia s-a terminat !!!
> Sus in masina...si la munca !!!!


> ....Am uitat ca nu ti-ai baut cafeaua astazi !!!

> Primeste o cafea din partea mea !
.
>
>
>

Iti doresc o zi minunata !
> Cu mult drag
>
>
>

>
“Fericirea este precum pisica, daca incerci sa o ademenesti sau sa o chemi, te va evita cu indarjire; nu va veni niciodata. Dar daca nu ii acorzi nici un pic de atentie si iti vezi de treaba, o veti gasi frecandu-se de picioarele tale si sarindu-ti in poala”.
>
> ........Cu prietenie..........eu
. .


No comments: