Tuesday, October 25, 2011

Cel mai important mesaj al MS Mihai 1 al Romaniei

...... cel mai important gand si mesaj al cuvantului MS Mihai I...:

Tuesday, October 25, 2011 9:53 AM
From:

"Mircea Olaru"
View contact details

Bcc:

atenaanca@yahoo.com, alint61@yahoo.com, pagache@hotmail.com, astridbortes@yahoo.com, beliu2006@yahoo.fr, boboc.virgil@yahoo.com, florin_barbulescu2000@yahoo.com, barbu_theo@yah

oo.com, pierrehillerin@yahoo.com, club_sportiv_ciprian@yahoo.com, dgsava@yahoo.com, dtduda@yahoo.com, enache@virgilio.it, tileagaoctavian@gmail.com, maecphisto@yahoo.com, gedo2008@att.net, giculici@yahoo.com, petrescu.madalina@gmail.com, mdobosan@yahoo.com, victormociani@yahoo.com, n_postolache@yahoo.com, pelcea_andrei@yahoo.com, sorinpl@online.de, teodor.gheorghe@gmail.com, roscapol@gmail.com, marian@rotld.ro, picasoadvertising@yahoo.com, vtaranu@laposte.net, zbhoszp@comcast.net, daniel.costache@gmail.com, mladioct@yahoo.com, champ_diana@yahoo.com, duselevicitucu@yahoo.com,


:"nu am mostenit tronul de la inaintasi ci l-am IMPRUMUTAT de la copii nostri....!!!!"




asa ar trebui sa gandim, sa traim, sa muncim, sa servim tara si neamul.....;
sa va aduceti aminte de aceste simple cuvinte... din partea mea
- Mircea Olaru la 25 oct 2011, Adana, Turkya.







LA MULTI ANI Onor MS Mihai 1






Bucuresti, Romania ++40722476223

http://despre-inot.blogspot.com/ = noua adresa a blogului

nota bene:
se contureaza, uimitor de ... neconfundat, ca martiriul la care a fost expus MS MIHAI I sa-i fie destinat si Excelentei sale D.lui T. Basescu, Presedinte al Romaniei.

Conf. Constitutiei, Presedintele unei Republici trebuie sa dovedeasca atasament,in primul rand, fata de forma de guvernamant si astfel fata de tara si neam; daca nu ar fi facut aceasta distinctie, putea fi chiar destituit..... avand in vedere ca este posibil ca Opozitia sa-i fi intins aceasta cursa [ in fond la omagierea, atat de fireasca si meritata a MS MIHAI I, au participat, fara nici o remuscare in conduita lor si cei care in anii '90 l-au re-alungat, controlandu-l la aeroport fara nici o noima, fugarindu-l pe soseaua Buc.-Pitesti si somandu-l sa paraseasca tara; asa a fost 'primit' - 'pe fuga' Regele din tara sa....] .

motto-ul 'errare humanul est' este adresat de mine prietenilor mei, concetateni, pentru a fi demni si impartiali in atitudinile lor fata de acest interesant eveniment la care participam = 'nolens - volens'.

iata un comentariu postatazi 26 oct. pe HotNews:

am stat cu sufletul la gura sa-l aud pe MS Mihai I, eu fiind un momarhist realist....; in final, imediat am postat pe blogul meu impresiile ... dar dupa cateva ore mi-am dat seama de un fapt izbitor: discursul Regelui purta in el aceleasi indemnuri si idei auzite, de atatea ori, la Execenta sa Dl. T.Basescu, Presedintele actual al tarii.

Deci fostul suveran si actualul presedinte gandesc la fel si nici decum in contradictoriu cum mi-a fost scarba sa aud unele comentarii lansate de oameni fara capatai....

Pacat ca fostul monarh si TB nu au anticipat aceste similitudini... le-ar fi fost mult mai usor acum, pacat.

1 comment:

Daniel C. said...

Imi amintesc ca mai demult, Emil Constantinescu a promis ca in cazul in care avea sa castige alegerile, ceea ce s-a si intamplat, urma sa convoace un referendum national pentru a stabili daca poporul doreste au ba reinstaurarea monarhiei. Nu s-a tinut de cuvant. Astazi la vazut zambind undeva inapoia Regelui! Regele, care desi istovit de ani, parea sa nu simta nicio placere atunci cand unii dintre parlamentari incercau sa-l ajute sa urce scarile sau sa coboare - probabil ca si aici era un protocol de urmat, dar de unde sa stim noi asta! Nu vreau sa spun ca Regele Mihai nu ne iubeste, decat ca noi nu avem caderea sa fim republicani cu dansul! Revenind la promisiuni facute de oameni politici - Tariceanu a readus in discutie tema revenirii la monarhie! Ma rog la Dumnezeu ca macar Tariceanu sa fie sincer! Adrian Nastase a lasat sa se inteleaga ca ziua de azi nu a fost un omagiu adus monarhiei ci doar unei personalitati istorice! Asadar, probabil ca tema revenirii la monarhie ramane doar un basm frumos, ca unul dintre acelea ale fratilor Grimm. Daca revenirea la monarhie ramane un vis, ramane insa chipul Regelui brazdat de timp, ca un sfinx al demnitatii noastre a romanilor. Sunt multe de zis si mai ales e de plans ca am ajuns Republica Democrata a Coruptiei din Romania!