joi, 9 februarie 2012

Alimentatia corecta

Pentru inima
>

1. varza – contine fier si potasiu, necesare inimii si circulatiei sanguine
>

2. broccoli – prin continutul de calciu, fier si caroten, previne atacurile de cors si ateroscleroza
>

3. ridichea – apara impotriva atacurilor de inima
>

4. portocala – are putine calorii, contine vitamina C si scade valoarea colesterolului din sange
>

5. morcovul – acidul folic si bioflavonoidele continute de morcovi protejeaza inima
>

6. pestele – acizii Omega 3 apara sistemul vascular de inflamatii si calcifieri
>

7. ceapa – imbunatateste activitatea inimii si circulatia si scade presiunea sangelui
>

8. usturoiul – alicina pe care o contine previne accidentele vasculare cerebrale
>

9. leurda (usturoi salbatic) – curata sangele de toxine
>

10. sparanghelul – curata cordul si vasele mari de sange
>

11. uleiul de masline – energizeaza cordul si reduce colesterolul
>

12. cicoarea – scade colesterolul si tensiunea arteriala si curata sangele cu ajutorul unor minerale specifice
>

13. somonul – ste o sursa de acizi grasi Omega 3 care reusesc sa scada din nivelul trigliceridelor din sange
>

14. dovleacul – are efect benefic in cazul hipertensiunii arteriale si in bolile de inima
>

15. cartoful – protejeaza impotriva accidentelor cerebro-vasculare si ofera o mare cantitate de vitamina C sistemului vascular
> 16.
paprika – protejeaza vasele de sange si inima
>

17. rosia – normalizeaza tensiunea arteriale, fiind diuretice eficiente
>

18. maslinele – reduc colesterolul nociv si tensiunea arteriala
>

19. marul – contine peste 300 de substante esentiale pentru protectia sistemului vascular
>

20. fasolea neagra – o singura cana de fasole furnizeaza intre 120 si 320 de miligrame de magneziu, prevenind astfel tulburarile de ritm cardiac
>

21. coacazele – sunt excelente pentru circulatia sangelui, avand o concentratie mare de minerale si vitaminele B, C, D si E

22. zmeura – intareste sistemul imunitar, actionand ca o aspirina naturala
>

23. murele – sunt considerate fructe cardioactive, ajutand la functionarea optima a cordului
>

24. socul – imbunatateste circulatia sanguina
>

25. piersica – contine vitamine si oligoelemente ce protejeaza inima
>

26. ciresele – improspateaza resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor si siliciu
>

27. rubarba – scade tensiunea arteriala si fortifica inima
>

28. grapefruit-ul – previne obstructiile vasculare si tromboza datorita unei enzime speciale
>

29. ciuperca Shitake – reduce colesterolul
>

30. prunele – previn tromboza
>

31. curmalele – reduc tensiunea arteriala si protejeaza impotriva aterosclerozei fiindca sunt bogate in fier, calciu si potasiu

32. afinele – pigmentul lor albastru ajuta vasele sanguine sa devina mai elastice
>

33. ovazul – este benefic in bolile cardiovasculare
>

34. porumbul – contine vitaminele D si K
>

35. ardeiul iute – previne cresterea nivelului de zahar din sange ce poate duce la formarea de colesterol pe vasele inimii

Pentru creier
>

36. lintea – contine lecitina, proteine si glucide de care au nevoie celulele creierului
>

37. Quinoa – intareste memoria si incetineste procesul de imbatranire, fiind bogat in fier
>

38. carnea de pasare de curte – are grasimi si uleiuri ce ofera energie celulelor nervoase
>

39. fasolea – creste puterea de concentrare
>

40. oul – este o sursa grozava de proteine; galbenusul contine colina ce ajuta la dezvoltarea memoriei
>

41. avocado – combate stresul, nervozitatea si insomnia
>

42. bananele – glucoza, vitaminele si mineralele continute de acestea sunt benefice pentru creier si il energizeaza
>

43. caisele – stimuleaza neuronii
>

44. stafidele – contin mult zahar (75%), resursa energetica pentru creier
>

45. para – zaharul si substantele asemanatoare hormonilor intensifica puterea de “lucru” a creierului
>

46. mazarea – fiind bogata in proteine, este buna pentru memorie si concentrare
>

47. salata verde – calmeaza sistemul nervos datorita substantelor opiacee .

Pentru ochi

48. castanul salbatic – calmeaza senzatia de usturime si iritatiile datorita substantelor sale active
>

49. arnica – uleiul esential de arnica calmeaza inflamatiile oculare
>

50. mesteacanul alb – intareste imunitatea ochilor deoarece contine vitamina C, potasiu si calciu
>

51. limba de miel – reduce inflamarea vaselor conjunctivale datorita taninurilor si a saponinelor
>

52. rostopasca – este extraordinar de eficienta impotriva virusurilor si mai ales pentru ochii uscati
>

53. gutuia – este buna pentru alergii si febra fanului deoarece contine pectine si calciu
>

54. iarba de silur (Euphrasia Officinalis) – calmeaza ochii persoanelor ce isi petrec foarte mult timp in fata calculatorului 55. grasimea de gaina – face minuni aplicata ca unguent pe ochi impreuna cu iarba de silur
>

56. strugurii ajuta cu precadere ochiul in timpul vederii nocturne
>

57. patlagina – taninurile pe care le contine trateaza infectiile oculare
>

58. capsuna – ajuta ochii in timpul vederii nocturne
>

9. Centarium Minus – tinctura obtinuta din aceasta planta vindeca afectiunile oculare
>

60. ananasul – enzimele continute de acesta relaxeaza ochii obositi din cauza calculatorului
>

61. rozmarinul – purifica ochii si protejeaza vasele de sange oculare

Pentru piele/par
>

62. pepenele – contine foarte putine calorii si este excelent pentru mentinerea fermitatii pielii
>
63. iaurtul degresat – bacteriile continute de acesta imbunatatesc aspectul pielii; in plus, are o concentratie ridicata de vitamina A
>
64. graul – contine acizi grasi, calciu si dioxid de siliciu care sunt extraordinar de sanatoase pentru par, piele si unghii
>
65. orzul – infrumuteseaza si revitalizeaza datorita substantelor bioactive
>
66. cimbrul – reda stralucirea pielii si curata organismul
>
67. hreanul – continand substante active, regenereaza parul, pielea si unghiile
>
68. mustarul- regleaza fluxul sanguin la nivelul pielii

Pentru oase

69. migdalele – contin magneziu si ajuta oasele sa ramana sanatoase
>

70. spanacul – datorita fierului si calciului pe care il contine, face oasele mai rezistente si ajuta la functionarea muschilor
>

71. meiul – intareste dintii, oasele si stimuleaza cresterea copiilor
>

72. secara – este benefica pentru dinti, oase si muschi fiind o sursa ideala de oligoelemente precum B-vitamine, potasiu, magneziu, mangan, fier si zinc
>

73. branza – intareste oasele fiind o sursa buna de calciu

Pentru stomac/intestin

74. tinctura de fenicul – protejeaza mucoasele intestinale
>

75. pastarnacul – stimuleaza digestia
>

76. mango – apara mucoasa intestinala datorita vitaminei A si a antioxidantilor

77. arpacasul – aduce in organism necesarul de fibre, fosfor si magneziu pentru o digestie sanatoasa
>

78. mararul – amelioreaza indigestia
>

79. soia – are proprietati anticancerigene
>

80. nucile – contin o forma purificata de Omega 3 si de aceea ajuta la reudcerea riscului de cancer al intestinelor

Pentru rinichi

91. sfecla rosie stimuleaza arderile celulare
>

92. visinele – contin potasiu, substanta pe care rinichii “lupta” sa o elimine din sange atunci cand este in exces

93. castravetele – contine multa apa si deci stimuleaza activitatea rinichilor
>

94. telina – protejeaza rinichii de virusuri
>

95. varza rosie – proteinele si aminoacizii pe care aceasta ii contine actioneaza ca un filtru pentru rinichi

96. gulia – vitamina C din ea protejeaza celulele renale, iar fierul si fosforul energizeaza
>

97. ridichea neagra – este un antibiotic natural
>

98. varza murata – detoxifica organismul
>

99. hrisca – este folosita ca produs dietetic in cazul bolilor de rinichi si in diabet
>

100. patrunjelul – detine combinatia ideala de minerale pentru a curata rinichii

Pentru ficat

81. anghinarea – contine proteine regenerative, iar acidul folic si antioxidantii previn bolile hepatice
>

82. sucul de ridiche – stimuleaza secretia bilei
>

83. conopida – contribuie la imbunatatirea activitatii ficatului

84. drojdia de bere – este o importanta sursa de vitamina B si detoxifica ficatul
>

85. nasturelul (Nasturtium Officinale) – este folosit pentru producerea mustarului si a uleiurilor ce sunt benefice pentru metabolismul bilei si al ficatului
>

86. papadia – ajuta la buna functionare a ficatului si reduce colesterolul
>

87. laptele – apara ficatul de afectiuni frecvente
>

88. menta – uleiurile esentiale de menta stimuleaza secretia biliara si calmeaza crampele
>

89. carnea de iepure – degreseaza ficatul
>

90. carnea de vita sau manzat – contine fier, proteine si vitamina B.

Niciun comentariu: