joi, 11 noiembrie 2010

'Muskelkraft durch Partnerubungen'

Stimati fosti colegi .... inspirati-va ...!
Marţi, 22 Septembrie 2009 13:13 Mircea Olaru
Se pare ca multi specialisti, responsabili ai ultimilor performante mondiale, dedica o bun parte a pregatirii in sala.
Este momentul sa optam: fie investim in aparatura sofisticata, scumpa....,

fie incercam sa lucram calitatile necesare noului tip de inotator(forta+mobilitate+suplete+detenta), pe uscat+cu partener....

iata un set de exercitii 'antice, vechi si de demult' - merita sa le folosim in conditiile organizarii unui 'circuit' specific inotului sportiv: se pot organiza repetari cu nr. fix / timp..., sau reluari cu durata fixa /nr. de repetari variabil iar de fiecare data ceea ce realizeaza sportivul trebui inscris si data viitoare comparat sau reprogramate detaliile de timp sau cele legate de numar / exercitiu
Iata un set de exercitii folosit de antrenorii germani:
"Flotari inverse" + ale exercitii destinate stimularii fortei :


Un 'atelier' de lucru folosind exercitiile din 'gimnastica Bob Kiphuth':


Totul trebuie sa inceapa cu exercitiile de 'incalzire' (mobilitate, suplete):



iar acum - cele cu partener, selectate din lucrarea enuntata in titlul postarii:



{colectie de exercitii din lucrarea ''Muskelkraft durch Partnerubungen', autori Walter Gain/Jurgen Hartman, Sportverlag, Berlin, 1985 }

Un comentariu:

Olaru spunea...

retineti: gimnastica si pegatirea pe uscat, poate exagerez putin..., eu le consider chiar mai importante ca antrenamentul din apa; viitorul inotator de performanta se faureste si pe uscat unde interventia antrenorului poate fi extrem de precisa si eficienta