Monday, September 20, 2010

ADULTII care nici nu vroiau sa auda de 'apa'...

O poveste adevarata.

In urma cu cca 6 luni am fost rugat sa ma 'uit' la Claudia, o fetita mica, alintata si foc de talentata; mama ei isi privea din tribuna pe 'mofturoasa' de Claudia pana cand am intrebat-o:"Stiti sa inotati?" Raspunsul a fost negativ dar si toata atitudinea se vedea, respingea ideii de a intra in apa.

Am insistat ca la urmatoare lectie sa vina pregatita spre a intra in apa; nu credeam sa am mare succes, asa ca aparatul de filmat nu a fost folosit ca atare... dar, cand am vazut ca 'eleva' mea adulta evolua in apa, petru prima data cu o usurinta rarisima, am inceput sa filmez.

Nefiind nimic aranjat sau trucat, clipurile sunt asa cum le-am luat, la intamplare ....

Aceasta persoana a invata inotul intr-o singura lectie ! Adica Bras si Spate; eu zic ca a fost suficient.... Si-a dat cuvantul de onoare ca nu a mai fost intr-un bazin de inot iar sotul si Claudia au confirmat lucrul acesta.

Deh, se mai intampla, nu ?



























Sa va spun un secret: azi, am reusit sa invat sa public video-clipurile facute de mine cu un telefon Nokia N95; asa voi avea ocazia, de acum incolo, sa filmez mai atent, sa comentez mai explicit...deci - sa invat sa fac filme..., hihuhoha

No comments: