Thursday, March 10, 2011

Myrtha Pools Virtual Trainer.... O mare bucurie pt. inot !

dupa Pool-Mate apare Myrtha si, speranta, in adevaratul 'antrenor virtual' creste [citeste inca odata 'despre mine'...]

Myrtha Pools Virtual Trainer

Click – aici

http://www.youtube.com/watch?v=KGpsYktPnxc

Thursday, March 10, 2011 11:04 AM

From: "Myrtha Pools"

Add sender to Contacts

To: scanave@yahoo.com



Edizione del 10/03/2011


MYRTHA POOLS AND THE NEW BRAND VIRTUAL TRAINER BY AQVATECH

Myrtha Pools is here to present the new Virtual Trainer, an innovative patented system that allows to set up training programs for all swimmers, both professional and amateur.

The wireless system controls a led strip protected by a waterproof sheath that runs along the whole length of the pool. The strip can be placed either on the pool floor or on the water surface along the floating lane line.

At the beginning of the training session the strip receives programmed impulses that progressively switch on the led lights according to a previously customized time and for a specific number of laps.

The system has been developed by the Italian Company Aqvatech (www.aqvatech.com) and is exclusively commercialized by Myrtha Pools.

To view all the
Virtual Trainer qualities:

- watch the video on Youtube: http://www.youtube.com/Virtual Trainer Myrtha

For more information: virtualtrainer@myrthapools.com


From: Mircea Olaru
Subject: Fw: Myrtha Pools Virtual Trainer
To: "Pool-Mate"
Date: Thursday, March 10, 2011, 5:54 PM

Dear Lisa & comp.,

Here is some information that looks like my vision of how the project should
advance the Pool-Mate, start to make perhaps the first steps.

I remember 50 years ago, in a Psychology exam, when the teacher showed us
the schedule length of each step in a 100 m runner on the flat ...
I said I can swim and ...., do that obviously in SF formula for those times.

After 'Myrtha' has translated the idea of ​​'rabbit' from athletics in swimming.

Is a beautiful success and I congratulate you immediately.

But my message would aim to make you not abandoned the idea of the future
by the swimmer can get a Pool-Mate + one specially software, which I 'say'
anything to swim and to schedule its future tasks Immediate or later
[this one dream....].

Glad I can correspond with you and ask you what news do you have in this field?

Your friend and admirer, always

I used Google and can translate as 'sound' crazy about 'My English',

I apologize, that's 75 years ...

Mircea

Bucuresti, Romania ++40722476223

www.gunselgunsel.com/mircea.olaru.htm

http://despre-inot.blogspot.com/ = noua adresa a blogului

PISCINE Myrtha şi noul TRAINER virtuale prin AQVATECH

Myrtha Pools este aici pentru a prezenta noul Virtual Trainer, un sistem inovator brevetat care permite să înfiinţeze programe de formare pentru toţi înotătorii, atât profesionişti şi amatori.

sistem wireless controlează o bandă condusă protejat de un invelis rezistent la apa care ruleaza pe toată lungimea de la piscina. bandă poate fi plasat fie pe podea piscină sau pe suprafata apei de-a lungul liniei de banda plutitoare.

La începutul sesiunii de instruire banda primeşte impulsurile programat care trece progresiv pe LED-uri în conformitate cu un timp anterior personalizate şi pentru un anumit număr de ture.

Sistemul a fost dezvoltat de compania italiana Aqvatech (www.aqvatech.com) şi este comercializat exclusiv de Myrtha Pools.

Forum Piscine 2011 Bologna 24 -26 Febbraio 2011

E in piscina arriva il led


Forum Piscine 2011 Bologna 24 -26 Febbraio 2011

Aqvatech sarà presente anche a Forum Piscine 2011, importante manifestazione internazionale dedicata a tutti gli operatori del settore La linea di prodotti Aqvaspeed, con le varie versioni del Virtual Trainer, sarà esposta nello stand di Piscine Castiglione, Azienda leader mondiale nel settore e che dall’inizio di quest’anno è distributore esclusivo mondiale. Per maggiori informazioni www.forumpiscine.it

Aqvatech va cuprinde, de asemenea, un bazin de Forum 2011, un eveniment important international dedicat tuturor Aqvaspeed industriei linia de produse, cu diferite versiuni ale Trainer virtuale, vor fi expuse la standul de Myrtha Pools, un lider mondial în domeniu şi de la "începutul acestui an este distribuitor exclusiv la nivel mondial. Pentru mai multe informaţii www.forumpiscine.it




Corsie illuminate: indicheranno gli allenamenti agli atleti e i record al pubblico

LA NOVITA' Le luci, fino a tre colori diversi in contemporanea, viaggiano alle velocità prestabilite al computer.
Possono essere portatili o fisse La Pellegrini l'ha testato ai Mondiali di Roma. Firmato un accordo con un produttore di piscine; il campione Franceschi scelto per lo sviluppo GIORGIO PASINI.
L'IDEA che cambierà il nuoto, migliorando la qualità degli allenamenti e la visione delle gare da parte del pubblico, gli frullava nella testa da qualche anno. Ogni volta che s'immergeva in mare o contava le piastrelle sul fondo della piscina. Due delle sue passioni. In Toscana, a casa sua. Ma è Alessandro Buresta, ricercatore universitario grossetano dai mille hobby, compreso il volare, è dovuto salire a Torino, sotto le volte ristrutturate delle ex officine ferroviarie al centro della città, per trovare il luogo giusto per farla nascere. E quel luogo si chiama I3P, l'Incubatore di Imprese Innovative del Politecnico.
Qui vengono scelte quaranta di idee rivoluzionarie, che come bambini vengono incubate e supportate per tre anni, fino al lancio sul mercato. Il traguardo che Aqvatech sta per toccare, letteralmente e fisicamente illuminando il mondo delle piscine e non solo.
LE STRISCE Si chiamano così l'impresa e il prodotto nati sull'idea di Buresta, che ha trovato in Marco Milanese (tale di nome e di fatto) e nel biellese Vittorio Tallia i due soci investitori.
Entrambi vengono dal mondo dello sci, una delle potenziali applicazioni del dispositivo a led luminosi brevettato l'anno scorso e che da poco ha trovato uno sbocco produttivo grazie a un accordo col costruttore di piscine Castiglioni. Si tratta un sistema per illuminare le corsie, ideato per l'allenamento ma che avrà un'applicazione clamorosa per il pubblico, che così potrà seguire lo svolgimento delle gare come gli spettatori a casa davanti alla tv, ovvero con un supporto visivo che indica in tempo reale e continuo il confronto con i record. E' una striscia con un circuito elettronico impermeabile a led. Il prototipo è stato realizzato in Cina, la produzione avverrà qui in un'azienda automotive pinerolese. Posta sul fondo delle corsie e collegata a una centralina di 10 cm le illumina in base ai programmi di allenamento scaricabili anche via internet e gestibili anche a distanza da un telefonino. In questo modo il nuotatore, senza alzare la testa e quindi distrarsi, può seguire un ritmo stabilito. Il tutto può essere fisso (costruito sul fondo della piscina) o mobile (si monta e smonta in 5 minuti e c'è il collegamento wi-fi), come può coprire tutta la lunghezza della piscina (fino a 1 km di strisce lunimose!), una o più corsie e per ognuna di queste può permette allenamenti (anche differenti) fino a tre atleti contemporaneamente con tre colori diversi. «La facilità di utilizzo e i bassi costi spiegano Milanese e Tallia ne permettono l'utilizzo anche da parte di nuotatori non professionisti, quindi piccoli club».
LA PLAYSTATION Per mettere a punto il tutto è stato scelto l'ex campione dei misti John Franceschi, utilizzato come collaudatore.
Un primo prototipo con due corsie è stato testato durante i Mondiali di Roma 09 in allenamento da Federica Pellegrini, Massimiliano Rosolino e Filippo Magnini.
Quindi sono partiti gli studi della federnuoto, coordinati da Marco Bonifazi, e del Coni. E adesso, quando il progetto sta per partire, è stata messa a punto anche una realizzazione esterna, dedicata agli spettatori. A diventare luminose saranno le corsie galleggianti. «L'idea mi è venuta giocando alla playstation, considerando l'atleta ideale come un fantasmino - racconta Buresta -. Un po' come funziona alla tv, quando si vede la striscia luminosa davanti agli atleti che indica il tempo del record del mondo. Funzionerà così anche per il pubblico sulle tribune». E sarà anche un riferimento per gli atleti.
Insomma, non solo gli atleti potranno migliorare i propri allenamenti e non solo il nuotatore della domenica si potrà confrontare ogni volta che andrà in vasca con quello che fanno i suoi campioni, ma il concetto stesso del cronometro diventerà parte integrante e continuo della prestazione. Sia per l'atleta che per il pubblico. Cadrà così anche l'ultimo ostacolo alla comprensione e alla fruizione del prodotto nuoto. E la rivoluzione sarà completata.

LA PLAYSTATION Per mettere a punto il tutto è stato scelto l'ex campione dei misti John Franceschi, utilizzato come collaudatore.
Un primo prototipo con due corsie è stato testato durante i Mondiali di Roma 09 in allenamento da Federica Pellegrini, Massimiliano Rosolino e Filippo Magnini.
Quindi sono partiti gli studi della federnuoto, coordinati da Marco Bonifazi, e del Coni. E adesso, quando il progetto sta per partire, è stata messa a punto anche una realizzazione esterna, dedicata agli spettatori. A diventare luminose saranno le corsie galleggianti. «L'idea mi è venuta giocando alla playstation, considerando l'atleta ideale come un fantasmino - racconta Buresta -. Un po' come funziona alla tv, quando si vede la striscia luminosa davanti agli atleti che indica il tempo del record del mondo. Funzionerà così anche per il pubblico sulle tribune». E sarà anche un riferimento per gli atleti.
Insomma, non solo gli atleti potranno migliorare i propri allenamenti e non solo il nuotatore della domenica si potrà confrontare ogni volta che andrà in vasca con quello che fanno i suoi campioni, ma il concetto stesso del cronometro diventerà parte integrante e continuo della prestazione. Sia per l'atleta che per il pubblico. Cadrà così anche l'ultimo ostacolo alla comprensione e alla fruizione del prodotto nuoto. E la rivoluzione sarà completata.
Le prime prove coi led Aqvatech: sul fondo della piscina indica al nuotatore il ritmo d'allenamento

MYRTHA NEW "se aprinde la trei culori diferite, simultan, la viteze care călătoresc în pre-computer.
Ele pot fi portabile sau staţionare Pellegrini a testat Campionatele Mondiale de la Roma. Semnat un acord cu un producător de piscine, eşantionul ales pentru dezvoltarea Franceschi Giorgio Pasini.
Ideea înot schimba, îmbunătăţirea calităţii formării şi uitam la cursele din partea publicului, se întâmplă în cap câţiva ani. De fiecare dată când am avut aruncat în mare sau ţiglele de pe fundul piscinei. Doi dintre pasiunile sale. În Toscana, la el acasă. Dar este Buresta Alexandru, asistent profesor Grosseto mii de hobby-uri, inclusiv zbor, trebuie să se caţere în Torino, sub bolţi de ateliere de cale ferată fost renovat în centrul oraşului pentru a găsi locul potrivit pentru ao aduce în fiinţă. Şi acel loc este numit I3P, inovatoare Enterprise Incubatorul de Politecnico.

Aici sunt selectate de patruzeci de idei revoluţionare, şi deoarece copiii sunt incubate şi susţinută de trei ani până la lansarea pe piaţă. Aqvatech obiectivul, care este pe cale de a atinge, literalmente şi fizic luminoase lumea de bazine de înot şi mai mult.
FOLIE sunt aşa numiţii companie şi de produs Buresta născut pe idee, pe care el a găsit în Marcu Milanese (acest nume şi în fapt) şi cei doi parteneri Biella Vittorio investitori Tallia.
Ambele sunt din lumea de schi, una din aplicatiile potenţiale ale dispozitivului brevetat luminile LED-uri anul trecut, iar recent, a găsit o priză de producţie printr-un acord cu producătorul de bazine de înot Castiglioni. Acesta este un sistem de iluminare a benzi, conceput pentru antrenament, dar că cererea va gălăgie pentru public, astfel încât să puteţi urmări concursuri ca spectatori la TV acasă vizionarea, sau cu un
ajutor vizual care indică real-timp şi compararea continuă cu record. E o trupa cu un circuit electronic rezistent la apa cu LED-uri.

Prototipul a fost realizat în China, compania producătoare de automobile va fi aici în Pinerolo. Pe partea de jos a benzii şi conectat la o unitate de 10 cm în funcţie de programele de antrenament lumina descărcate prin intermediul Internetului şi a reuşit, de asemenea, la distanţă de pe un telefon mobil. În acest fel, înotătorul, fără să ridice capul şi apoi a lua distras, se poate urma un ritm stabilit. Totul poate fi fix (construit la fundul piscinei) sau mobile (este asamblat si dezasamblat în 5 minute şi există Wi-Fi), care pot acoperi intreaga lungime a piscină (până la 1 strip lunimose km! ), unul sau mai multe benzi, şi fiecare poate permite de formare (diferite) pentru până la trei sportivi, în acelaşi timp cu trei culori diferite. "uşurinţa de utilizare şi de low-cost explica Milanese Tallia şi pentru a permite utilizarea lor chiar de către înotător non-profesionale, şi cluburi mici."

Pentru a PLAYSTATION totul fin-tune a fost ales fostul campion John Franceschi mixte, folosit ca un test.
Un prototip a fost testat cu doua benzi de circulatie in timpul Campionatului Mondial de la Roma, în 2009, de formare de Federica Pellegrini, Magnini Filippo, Massimiliano Rosolino şi.
Aşa că au început studiul federnuoto, coordonat de Marco Bonifazi, şi conuri. Şi acum, când proiectul este pe cale să plece, a fost înfiinţat şi o împlinire extern, dedicat spectatorilor. O lumină va deveni coarda banda. "Ideea a venit la mine joc PlayStation, având în vedere atlet de mare ca o fantomă - spune el Buresta .

Un pic de "cum functioneaza la TV, atunci când vedea benzi lumina in fata de sportivii care indică faptul că în momentul în care recordul mondial. Acesta va funcţiona bine pentru publicul din tribune. "Acesta va fi, de asemenea, o referire la sportivi.
Deci, nu numai sportivii pot îmbunătăţi formarea lor şi nu doar înotătorul duminica puteţi compara fiecare dată când te duci în rezervorul cu ceea ce fac eşantion lor, ci însuşi conceptul de sincronizare va deveni un spectacol integral şi continuă. Atât atlet şi a publicului. Va cădea ca ultimul obstacol la înţelegerea şi beneficiază de înot produsului. şi revoluţia este completă.
Primele teste cu Aqvatech LED: partea de jos a piscinei indică ritmul de formare