joi, 3 februarie 2011

Dr. Bilic: 7 meniuri de mic dejun care nu îngraşă

Dr. Bilic: 7 meniuri de mic dejun care nu îngraşă


Dr. Bilic: 7 meniuri de mic dejun care nu îngraşă

Traducere din Română în Engleză / by Google translate

Discover 7 options you choose for breakfast, bringing a few extra vitamins and calories. Here are recommendations Mihaela Bilic nutritionist!

A suitable breakfast will help to start your day on top form and will give you energy and vitality for the entire day. It is proven that those who serve breakfast regularly have a lower tendency to consume foods rich in fat and calories throughout the day.

Of course, breakfast reduced hunger later as snacks during the day will be rare. Breakfast not only increases the working power and strength necessary to carry out activities throughout the day, but has a positive effect on mood.

At each main meal (breakfast, lunch and dinner) is required to eat a serving of slow carbohydrates (starchy), ie should not miss breakfast: 1 slice of bread, 3-4 tbs of breakfast cereal or muesli, 1 cup of milk or 200 g (3-4 tablespoons) of fresh cow cheese.
====================

Descoperă 7 opţiuni pe care le poţi alege pentru micul dejun, care aduc un plus de vitamine şi foarte puţine calorii. Iată care sunt recomandările medicului nutriţionist Mihaela Bilic!

Un mic dejun potrivit te va ajuta să-ţi începi ziua în formă maximă şi-ţi va da energie şi vitalitate pentru întreaga zi. Este dovedit că cei care servesc în mod regulat micul dejun au o tendinţa mai redusă de a consuma alimente grase şi bogate în calorii pe parcursul zilei.

Bineînţeles, micul dejun reduce foamea de mai târziu, astfel gustările din timpul zilei se vor rări. Micul dejun nu numai că măreşte puterea de muncă şi rezistenţa necesară desfăşurării activităţilor pe parcursul zilei, dar are şi un efect pozitiv asupra dispoziţiei generale.

La fiecare masă principală (mic dejun, dejun şi cină) este obligatoriu să consumăm o porţie de glucide lente (care conţin amidon), adică la micul dejun nu trebuie să lipsească: 1 felie de pâine, 3-4 linguri cereale de mic dejun sau müsli, 1 cană de lapte sau 200 g (3-4 linguri) de brânză proaspătă de vaci.


Iată câteva variante de mic dejun numai bune pentru orice siluetă


1. 1/2 castron de fulgi de cereale integrale + 1 cană de lapte cu 1,5% grăsime

2. 1 felie de pâine integrală cu somon afumat, 5 măsline + 1 ou fiert

3. 3 pesmeţi (felii mici de pâine gata prăjită) cu cremă de brânză light + 1 roşie, 1 castravete

4. 1 felie de pâine unsă cu unt şi gem + 1 cană de lapte

5. 1 felie de pâine, 2 felii şuncă slabă (muşchi file, cotlet, piept de pui afumat) + 1 iaurt mic/150 g

6. 1 cutie (200 g) brânză proaspătă de vaci + 5 măsline + 1 ardei gras, 1 castravete

7. Omletă din 2 ouă (simplă sau cu şuncă, ciuperci, mărar) prăjită în tigaie antiaderentă fără ulei + 2 pesmeţi (felii mici de pâine gata prăjită) + 1 roşie.

deDr. Mihaela Bilic,
Medic nutriţionist
Autoarea cărţilor "Trăiesc, deci mă abţin", "Silueta dincolo de mituri. Ghid de nutriţie pentru silueta ta"

www.doctorbilic.com

Comentarii (1)


alina pe 3 Feb 2011, 09:11
meniuri mic dejun

O apreciez foarte mult pe Doamna Doctor Bilic - este un adevarat profesionist - si intradevar mic dejunul are o importanta foarte mare in adoptarea unui stil de viata sanatos iar meniurile prezentate sunt de bun simt si la indemana tuturor. Numai ca noi, romanii (probabil doar unii :( ... sa nu generalizam ), suntem delasatori si suntem luati de valul zilnic al problemelor si nu acordam importanta sanatatii. Doamna Doctor asteptam cu interes si propuneri de variante de meniuri pentru dejun, cina si gustari plus orice alte sfaturi pentru adoptarea si mentinerea unui stil de viata sanatos. Ne-ar ajuta foarte mult. De asemeni, asteptam si o alta carte pe acest subiect pe viitor ... prima a fost super reusita! Cu consideratie, Alina Comsa!

Niciun comentariu: